martes, 25 de abril de 2006

Anem q ens anem


Aprofitant que demà estaré ja per terres catalanes vaig a practicar un poc l "cutriño" català/valencià que he anat aprenent...

¡¡Ja queda menys!! Demà a la nit ja ens anem a Catalunya al programa dl Buenafuente. M'han dit que el programa realment no és en directe, pel que m'he dut un desencís, però... fins que arribem aquí no sabrem realment el que ens espera. Haurà un ampli reportatge fotogràfic, tal vegada ho pugi a MSN aprofitant els álbums de fotos, ja veuré. Estaré un parell de dies sense actualitzar l blog.

¡¡Anem q ens anem!!

(Traducción...)
Aprovechando que mañana estaré ya por tierras catalanas voy a practicar un poco el catalán/valenciano que he aprendiendo... Ya queda menos! Mañana por la noche nos vamos a Cataluña al programa de Buenafuente. Me han dicho que el programa no es en directo, por lo que me he llevado una decepción, pero bueno, hasta que lleguemos allí no sabremos realmente lo que nos espera. Haré un amplio reportaje fotográfico, tal vez lo suba a MSN aprovechando los álbumnes de fotos, ya lo pensaré. Estaré un par de días sin actualizar el blog. Vamos que nos vamos!!

0 comentarios:

Registros antiguos

 

 . Carrodeguas.COM Copyright 2006 - 2013 All Rights Reserved CC BY-SA 3.0 ES